Leady 2.0? Platforma pro získávání nových a udržení stávajích zákazníků

Leady 2.0? Platforma pro získávání nových a udržení stávajích zákazníků

Zveřejněno: Červen 06., 2016, Petra Vegnerová

Vzhledem k tomu, že aplikaci Leady přizpůsobujeme stále novým požadavkům ze strany vás, našich klientů, dospěli jsme k názoru, že je třeba budoucím změnám podřídit i vzhled. Leady 2.0 (neboli Leady druhé generace) řeší rozšíření o sledování konkrétních osob, které navštěvují vaše webové stánky. Toto rozšíření bude dostupné v propojení s některým z na trhu rozšířených systémů na rozesílku newsletterů (Mailchimp, Ecomail aj.). Mimo jiné v rámci této proměny získáte také přehlednější zobrazení historie návštěv,  souhrnné statistiky u každé společnosti a mnoho dalšího.

 

Jak to celé funguje?

Jak sami již víte, aplikace Leady je webová platforma, která standardně identifikuje návštěvy na vašich webových stránkách. K těmto identifikovaným firmám pak systém automaticky doplní nejen informace o tom, co takového zákazníka na webu zaujalo a jak dlouho jeho návštěva trvala, ale také informace z firemní databáze (o velikosti firmy, jejím zaměření, adrese, kontaktech). My jsme se ale u identifikace firemních návštěv nezastavili. V posledních několika měsících jsme se zaměřili na potřeby našich zákazníků, kteří stále častěji volají po identifikaci osob. Toto řešení s námi otesovali vybraní stávající zákazníci a nyní ho přinášíme všem našim klientům jako možné rozšíření aplikace. Jak to funguje? Je to jednoduché. Stačí propojit Leady s vaším systémem pro rozesílku newsletterů, nebo přímo s částí webového portálu, na kterou se uživatelé dostanou po přihlášení. Takové klienty systém „označkuje“ a jakmile si některý z nich zobrazí váš web, je identifikován (například z rozeslaného newsletteru, nebo ze zmiňovaného portálu). Systém Leady k němu následně doplní další externí informace.

Poznejte lépe vaše zákazníky

Díky Leady 2.0 budete mít dokonalý přehled o tom, jak konkrétní uživatel chodí na váš web, jaké vaše newslettery čte i o dalších formách interakce. Stačí mít kvalitně vedenou databázi vlastních i potenciálních zákazníků, kterým pravidelně posíláte obchodní a marketingová sdělení, případně webový portál, na který se takový zákazník přihlašuje. Čím větší procento uživatelů s vámi bude interagovat, tím více identifikovaných osob zaznamená systém Leady. 

Od teorie k praxi

Představte si, že jste například vydavatel hobby časopisu a zjistíte, že paní Jana Novotná (e-mail novotna167@gmail.com s telefonním číslem +420 775 171 326) si na vašem webu tento časopis neustále prohlíží. Je asi její oblíbený. Ne a ne ale učinit poslední krok k objednávce. Zavolejte jí a nabídněte časopis za akčních podmínek! 

Modelů využití v praxi je hned několik a všechny vedou ke zvýšení úspěšnosti upsell a crossell aktivit, i k novým klientům.

To a mnohem více

O identifikovaných osobách jsme schopni doplnit i další informace. Třeba v jaké firmě pracují, jak dlouho a na jaké pozici. Mimo jiné vám řekneme, jaký obor podnikání a obrat má jejich firma. Můžete tak předkládat jinou nabídku lidem z marketingu a jinou lidem z obchodu nebo vývojářům. Jiný obsah pracovníkům v korporátech a jiný živnostníkům.

Chcete si vyzkoušet nové Leady 2.0? Kontaktujte svého přiděleného obchodníka, nebo se ozvěte na info@imper.cz. Rádi vám pomůžeme.

 

Sdílet článek:

Populární články