![Ohlédnutí za Business Breakfast](https://blog.imper.cz/wp-content/uploads/fly-images/645/06-270x160-c.jpg)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/fan.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/bar-graph.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/horn.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/graph.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/like.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/shield.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/searching.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/startup.png)
![](https://blog.imper.cz/wp-content/themes/dootheme/dist/img/star.png)
Představení aplikace Merk
![Představení aplikace Merk](https://blog.imper.cz/wp-content/uploads/fly-images/550/monosnap-2018-05-16-13-08-58-1170x0.png)
Chytrá data mohou nakopnout váš obchod a marketing na novou úroveň, získat nové klienty a chytře komunikovat na ty stávající.
Merk totiž není jen databáze firem, ale základní nástroj pro obchodníky a marketéry, který pomáhá získávat nové klienty a více prodávat těm stávajícím ve více než 2000 firmách v ČR.
V Merku snadno najdete každou firmu v ČR, čerpá z více než 30 veřejných i neveřejných zdrojů a o každé firmě toho ví opravdu hodně. U každé firmy díky lustraci okamžitě víte, zda je prověřená a není v insolvenci, likvidaci nebo nemá dluhy na daních či u VZP. Dále sledujeme její adresu, kontaktní informace, ověřená telefonní čísla (každý den jich ověříme přes 50.000), obrat, počet zaměstnanců, obor, zda firma roste či klesá v obratu či zisku, jaký má rating a scoring, kolik peněz má na účtě, jak si mění web a přes 100 dalších informací.
Denně zaznamenáme až 10.000 změn, Merk je tak nejobsáhlejší a nejaktuálnější databáze na trhu. Data pak přehledně vyzualizujeme, třeba pomocí časových os sledujeme vývoj firmy v čase. U každé firmy děláme velmi detailní finanční analýzu. Sledujeme ekonomické údaje z účetních závěrek, které lze samozřejmě Exportovat. Víme také, kde se o firmě psalo v médiích, a monitorujeme změny u společnosti v časové ose a další informace.
Díky datům lze sledovat konkurenci – jak se ji daří, jaké získala veřejné zakázky nebo dotace.
Obchodník se může lépe připravit na schůzku – ví zda firma roste, kdo ji vede, co se ve firmě děje nebo co se o ní v poslední době psalo v mediích…
Účetní ví, zda je firma v dobré kondici a zda ji lze důvěřovat či nikoliv.
Můžete sledovat konkurenty, budoucí či stávající zákazníky a nechat se informovat, pokud u nich dojde k nějaké změně.