Spokojený klient = půlka úspěchu v cestě za dobrou kampaní

Spokojený klient = půlka úspěchu v cestě za dobrou kampaní

Zveřejněno: Červen 18., 2017, Petra Vegnerová

Spokojený klient = půlka úspěchu v cestě za dobrou kampaní. Schválně, děláte všechno opravdu správně?

 

 

Každý klient je jiný

Občas se stává, že na tohle agentury zapomínají a snaží se aplikovat na klienta stejné principy jako na předchozího. Jenže…Ono ne vždy to bude fungovat. Proto je třeba si uvědomit, že každý klient je jiný a tak k němu i přistupovat.

Naslouchat se vyplatí, ale…

Pokud chcete, aby byl zadavatel spokojený, je třeba mu vždy na prvních schůzkách pozorně naslouchat. Nicméně jakmile dojde k sepsání požadavků a stanovení cíle, měli byste vzít opratě pevně do rukou. Vy i klient si musíte uvědomit, že jste zakázku vyhráli právě proto, že jste schopni nad představou klienta postavit pevnou strategii a tu také uvést v život. Pokud vám klient nedůvěřuje, nebude nikdy práce odvedena kvalitně.

Kreativitě se meze nekladou

V dnešní době přehlcené reklamou je velice těžké zaujmout cílového zákazníka. Důležitou schopností správného PRisty je nebát se být kreativní a nespadnout do běžných škatulek reklamy. Co platilo dříve už nemusí platit dnes. Nechte se proto inspirovat velkými značkami. Nicméně vždy je třeba přidat něco svého, čím bude vaše řešení nové a inovativní. Důležité je také pamatovat na to, co chcete propagovat, ale zároveň se nebát netradičních způsobů, které pro vás můžou fungovat lépe než standardní způsoby reklamy, které využívá tisícovka jiných.

Síla sociálních médií

Jedním z nejdůležitějších Key Influencers jsou stále sociální média a jejich postavení se neustále spíše upevňuje. Díky nim je mnohem snazší navazovat spojení a získávat tak kontakty, ke kterým byste se jinak nedostali. Ať už se jedná o reportéry, vydavatelství, webové portály nebo o lidi se stejnými zájmy jako má váš klient. A nejen to, sociální média vám umožňují reagovat přímo konkrétním lidem. Můžete tak být součástí živé diskuze o vaší značce, kterou spravujete/klientovi. V sociálních sítích pak platí více než jindě, že sledovat trendy se zkrátka vyplácí. Tento svět prochází neustálou rychlou proměnou. Kdo nesleduje trendy, zaspí velmi rychle dobu 🙂

Nikdy nepodceňujte infografiku

Čím atraktivnější bude “obal” vašeho sdělení, tím více přiláká pozornosti. Vytvářejte tedy atraktivní obsahy, a to nejen po stránce textové. Doba je rychlá. Konzumenti neradi čtou hutné texty. Přidávejte obrázky, čísla, usnadněte lidem konzumování sdělení tím, že nejdůležitější pasáže vyznačíte graficky.

Propojujte

Pokud připravujete kampaň pro klienta, vydefinujte si spolu všechny kanály, na kterých by se měla zcela určitě objevit. Pro každý tento kanál pak zvolte maličko jinou strategii. Jinak totiž bude fungovat printová reklama v magazínu, jinak si můžete hrát na sociálních sítích či v případě audiovizuálních médií jako je TV a rádio. Celkově by ale kampaň měla být v každém výše jsmenovaném médiu rychle indentifikovatelná a propojitelná s propagovanou značkou.

KISS –  A co povědět závěrem? “Keep it simply stupid”.

Chcete vědět, jaký slaví Vaše aktivity úspěch v médiích? Pak vyzkoušejte monitoring II. generace na 7 dní zdarma!

 

Sdílet článek:

Populární články